little-priincess

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Gabriella Sundin - 26 februari 2012 21:14

Jag vet inte hur jag ska säga detta men vill bara få ut de,

alla ni som håller på & retar mig snälla sluta, för snart orkar jag inte mer.


ärligt talat så har jag varit nära på att ta livet av mig många gånger

för jag mår skiit !

har alltid gjort det eftersom ni inte kan sluta trycka ner mig  & få mig att må dåligare...

jag känner snart att det tar slut.. 

jag mentalt orkar inte mer, !



ni vet inte hur svårt det är att må dåligt varje dag, bli retad & slagen varje dag 

det här går ut till alla er som tror att ni känner mig, men ingen jävel i hela världen, inte ens min morsa, vet om allt som händer mig under dagarna, ni tror jag e glad men på insidan så gråter jag dygnet runt...

för oavsett vad ni säger för något så gör det ont... 

Presentation


Min blogg,
Gillar ni den inte, Get The Fuck Out Of Here!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards